論文

2015年4月

Integrating critical thinking skills into pre-study abroad courses: A self-study

神戸大学国際コミュニケーションセンター論集第
  • WANG MARIAN

11
11
開始ページ
3
終了ページ
13
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(大学,研究機関等紀要)
DOI
10.24546/81008800
出版者・発行元
神戸大学

This paper explores how critical thinking skills could be integrated into Pre-study Abroad course curriculum at SOLAC at Kobe University in Japan. SOLAC’s role in designing Pre- and Post-Study Abroad courses that fall within SOLAC’s Global Programs are contextualized to demonstrate how developing learners’ critical thinking skills could help SOLAC teachers achieve some of the

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.24546/81008800
CiNii Articles
http://ci.nii.ac.jp/naid/120005582184
CiNii Books
http://ci.nii.ac.jp/ncid/AA12182319
URL
http://www.lib.kobe-u.ac.jp/handle_kernel/81008800
ID情報
  • DOI : 10.24546/81008800
  • CiNii Articles ID : 120005582184
  • CiNii Books ID : AA12182319

エクスポート
BibTeX RIS