論文

査読有り 筆頭著者 責任著者
2017年8月

Emergent anagram and vocal spelling via stimulus equivalence in Japanese intellectual disabilities

Journal of Special Education Research
  • Takayuki Tanji
  • ,
  • Fumiyuki Noro

6
1
開始ページ
33
終了ページ
43
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.6033/specialeducation.6.33
出版者・発行元
The Japanese Association of Special Education

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.6033/specialeducation.6.33
CiNii Articles
http://ci.nii.ac.jp/naid/40021286198
CiNii Books
http://ci.nii.ac.jp/ncid/AA12615212
共同研究・競争的資金等の研究課題
刺激等価性と音韻意識の関係分析、及び双方の発達に基づく読み支援モデルの効果検証
ID情報
  • DOI : 10.6033/specialeducation.6.33
  • ISSN : 2187-5014
  • CiNii Articles ID : 40021286198
  • CiNii Books ID : AA12615212

エクスポート
BibTeX RIS