2017年8月
Emergent anagram and vocal spelling via stimulus equivalence in Japanese intellectual disabilities
Journal of Special Education Research
- ,
- 巻
- 6
- 号
- 1
- 開始ページ
- 33
- 終了ページ
- 43
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.6033/specialeducation.6.33
- 出版者・発行元
- The Japanese Association of Special Education
- リンク情報
-
- DOI
- https://doi.org/10.6033/specialeducation.6.33
- CiNii Articles
- http://ci.nii.ac.jp/naid/40021286198
- CiNii Books
- http://ci.nii.ac.jp/ncid/AA12615212
- 共同研究・競争的資金等の研究課題
- 刺激等価性と音韻意識の関係分析、及び双方の発達に基づく読み支援モデルの効果検証
- ID情報
-
- DOI : 10.6033/specialeducation.6.33
- ISSN : 2187-5014
- CiNii Articles ID : 40021286198
- CiNii Books ID : AA12615212