ウォンサーンピグーン イスラ
Isra Wongsarnpigoon
更新日: 2023/07/23
基本情報
- 所属
- 神田外語大学 学習者オートノミー教育研究所 (RILAE) / Self-Access Learning Center (SALC)
- J-GLOBAL ID
- 201701014552412127
- researchmap会員ID
- 7000019277
研究分野
1経歴
1-
2023年4月 - 現在
学歴
2-
2013年1月 - 2016年8月
-
1995年8月 - 1999年4月
論文
13-
JASAL Journal 4(1) 5-31 2023年6月 査読有り
-
The Learner Development Journal 6 2-12 2022年12月 筆頭著者
-
Studies in Self-Access Learning Journal 13(1) 31-59 2022年3月29日 査読有り
-
The Learner Development Journal Issue 5: Engaging with the Multilingual Turn for Learner Development: Practices, Issues, Discourses, and Theorisations 5 74-91 2021年 査読有り筆頭著者
-
JASAL Journal 1(1) 139-147 2020年6月 査読有り
-
Studies in Self-Access Learning Journal 11(1) 53-63 2020年3月1日 査読有り
-
Relay Journal 2(1) 2019年1月 査読有り
-
Relay Journal 2(1) 236-250 2019年1月 査読有り
-
Relay Journal 1(2) 2018年10月 査読有り
-
Language Teaching in a Global Age: Shaping the Classroom, Shaping the World 154-160 2018年8月 査読有り
-
TUJ Studies in Applied Linguistics (114) 1-12 2018年7月 査読有り
-
TUJ Studies in Applied Linguistics (111) 49-60 2018年1月 査読有り
-
TUJ Studies in Applied Linguistics 97 17-27 2015年 査読有り
講演・口頭発表等
21-
JALT PanSIG Conference 2023 2023年5月13日
-
JALT 2022 National Conference 2022年11月13日
-
JASAL 2022 Annual Conference 2022年10月22日
-
JASAL 2022 Annual Conference 2022年10月22日
-
日本児童英語教育学会(JASTEC)第42回全国大会 2022年6月19日
-
The IAFOR Asian Conference on Language (ACL2022) 2022年3月26日
-
JASAL 2021 Annual Conference 2021年10月23日
-
2021年3月25日 招待有り
-
JASAL 2020 Annual Conference 2020年12月5日
-
JALT PanSIG 2020 2020年6月20日
-
JALT National Conference 2019 2019年11月2日
-
JALT National Conference 2019 2019年11月2日
-
Asia TEFL International Conference and FLLT International Conference 2019年6月27日
-
Thailand TESOL International Conference 2019年1月19日
-
2018 JASAL Annual Conference / SUTLF 5 2018年12月15日
-
JALT 44th Annual International Conference 2018 2018年11月26日
-
Independent Learning Association Conference 2018 2018年9月7日
-
2017 JASAL Annual Conference 2017年12月16日
-
JALT National Conference 2017 2017年11月19日
MISC
10-
Learner Development Journal Volume 6: Learner Development Beyond the Classroom 6 2022年12月
-
JALT Postconference Publication: Reflections and New Perspectives 2022年8月
-
Relay Journal 5(2) 2022年
-
Relay Journal 5(1) 2022年
-
JALT Postconference Publication: Communities of Teachers & Learners 2021年8月
-
Relay Journal 4(1) 2021年5月
-
4(2) 2021年
-
Relay Journal 3(1) 2020年6月 査読有り
-
JALT postconference publication: Teacher efficacy, learner agency 2020年 査読有り
-
JALT postconference publication: Diversity and inclusion 2018(1) 2019年9月 査読有り
書籍等出版物
1-
Multilingual Matters 2023年