×
{{flash.message}}
Toggle navigation
Toggle navigation
日本語
|
English
新規登録
ログイン
SALLY CHAN
CHAN SALLY
更新日: 2019/11/29
ホーム
論文
講演・口頭発表等
基本情報
所属
広島大学
研究者番号
60832368
J-GLOBAL ID
201801011335937902
researchmap会員ID
7000028242
論文
3
実践コミュニティとしての大学院生の勉強会における参加の拡張」
学びの実践共同体 2017年
「社会文化アプローチによる負の言語転移研究‐ピアインターアクションにおける名詞修飾詞「の」の習得と考察」
2016年
「日本語習得における母語の言語転移の影響 ―名詞修飾詞「の」の場合―」
日本語教育と日本研究における双方向性アプローチの実践と可能性 293-304
査読有り
講演・口頭発表等
9
つながりの日本語学習
オーストラリアの繋がる日本語教育 2019年 東北大学
招待有り
A Study of the misuse of the Japanese Noun modifier no by second language learners of Japanese: The Examination of the Effect of Chunking
2016年
A sociocultural approach on the study of negative language transfer: The effect of peer interaction on the acquisition of the Japanese noun modifier no
2016年
社会文化アプローチによる負の言語転移研究‐ピアインターアクションにおける名詞修飾詞「の」の習得を考察
2016年
Second Language learning through Collaborative Dialogue: A proposal to an experimental study
2015年
Sociocultural Approach and Second Language Acquisition: Ontological and epistemological comparison and a proposal to integration
2015年
Applying a Sociocultural theory to studying negative language transfer: A proposal to examine the use of Japanese noun modifier no in peer interaction
2015年
Negative Language Transfer and Sociocultural Theories A proposal to examine the Japanese noun modifier no in peer interactions
2014年
The improvement of Japanese language skills in Non-Native Speakers of Japanese through - Benkyōkai: A perspective from the L2 learner and the Native Speakers of Japanese.
2013年
メニュー
マイポータル