論文

査読有り
2016年3月

The Balance of Teacher Autonomy and Top-Down Coordination in ESOL Programs

TESOL QUARTERLY
  • Caleb Prichard
  • ,
  • Jana Moore

50
1
開始ページ
190
終了ページ
201
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1002/tesq.278
出版者・発行元
WILEY-BLACKWELL

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1002/tesq.278
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000369150900010&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1002/tesq.278
  • ISSN : 0039-8322
  • eISSN : 1545-7249
  • Web of Science ID : WOS:000369150900010

エクスポート
BibTeX RIS