ボシオ エミリアーノ
Emiliano Bosio Ph.D.
更新日: 02/14
基本情報
- 所属
- TOYO UNIVERSITY Faculty of Letters, Department of English and American Literature Ass. Professor Full (Ass. Professor Full)
- 学位
-
BA(2008年 University of Milan)MEd TESOL(2015年 Soka University )PhD(2020年 University College London - Institute of Education)
- 研究者番号
- 20817423
- ORCID ID
- https://orcid.org/0000-0003-0556-7439
- J-GLOBAL ID
- 202001019677612486
- researchmap会員ID
- R000006788
研究キーワード
1経歴
2主要な学歴
3-
- 2008年
-
- 2015年
受賞
2論文
41-
Journal of Creative Communications 2024年3月 査読有り筆頭著者責任著者
-
Journal of Creative Communications 2024年3月 査読有り筆頭著者責任著者
-
2023年11月30日 査読有り筆頭著者責任著者
-
2023年11月30日 査読有り筆頭著者責任著者
-
2023年11月30日 査読有り筆頭著者責任著者
-
Citizenship Teaching & Learning 18(2) 177-194 2023年6月1日 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
Citizenship Teaching & Learning 18(2) 151-158 2023年6月1日 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
Citizenship Teaching & Learning 18(2) 245-261 2023年6月1日 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
Prospects 2023年4月 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
The Emergence of the Ethically-Engaged University 237-250 2023年 査読有り筆頭著者責任著者
-
The Ethically Engaged University for Critical Consciousness Development: A Six-Dimensional FrameworkThe Emergence of the Ethically-Engaged University 13-31 2023年 査読有り筆頭著者責任著者
-
2023年 査読有り筆頭著者責任著者
-
The Emergence of the Ethically-Engaged University 1-9 2023年 査読有り筆頭著者責任著者
-
Global Comparative Education: Journal of the WCCES 2022年12月25日 査読有り筆頭著者責任著者
-
Global Citizenship Education in the Global South: Educators’ Perceptions and Practices 2022年10月31日 査読有り筆頭著者責任著者
-
2022年10月31日 査読有り筆頭著者責任著者
-
Global Citizenship Education in the Global South: Educators’ Perceptions and Practices 2022年10月31日 査読有り筆頭著者責任著者
-
International Handbook on Education Development in Asia-Pacific 1-20 2022年8月27日 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
Engagement with Sustainable Development in Higher Education 2022年8月23日 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
MISC
2-
Conversations on Global Citizenship Education: Perspectives on Research, Teaching, and Learning in Higher Education xix-xxiv 2021年2月1日 査読有り筆頭著者責任著者
-
Conversations on Global Citizenship Education: Perspectives on Research, Teaching, and Learning in Higher Education 1-192 2021年2月1日 査読有り筆頭著者責任著者
書籍等出版物
1講演・口頭発表等
8所属学協会
4共同研究・競争的資金等の研究課題
1-
The Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) The Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) Principal Investigator, Implementation of SDGs in Japanese University Teaching Grant Number: 21K20241