フラナガン ブレンダン
Brendan Flanagan
更新日: 03/30
論文
138
表示件数
-
International Journal of Distance Education Technologies 22(1) 1-23 2024年2月7日
-
International Journal of Mobile Learning and Organisation 18(1) 15-48 2023年12月1日
-
31st International Conference on Computers in Education, ICCE 2023 - Proceedings 1 429-434 2023年12月
-
Interactive Learning Environments 2023年12月 査読有り
-
Research and Practice in Technology Enhanced Learning 19 028-028 2023年11月20日
-
Sustainability 15(21) 15577-15577 2023年11月2日
-
Computers 12(11) 217-217 2023年10月24日
-
Smart Learning Environments 10(1) 2023年10月18日
-
Research and Practice in Technology Enhanced Learning 19 020-020 2023年9月12日
-
Research and Practice in Technology Enhanced Learning 19 019-019 2023年8月28日
-
Research and Practice in Technology Enhanced Learning 19 016-016 2023年8月16日
-
Learning and Evidence Analytics Framework Bridges Research and Practice for Educational Data ScienceCommunications of the ACM 66(7) 72-74 2023年6月22日
-
IEICE Transactions on Information and Systems E106D(2) 101-109 2023年2月
-
Educational Technology and Society 26(4) 90-103 2023年
-
30th International Conference on Computers in Education Conference, ICCE 2022 - Proceedings 1 230-232 2022年11月28日
-
30th International Conference on Computers in Education Conference, ICCE 2022 - Proceedings 1 642-647 2022年11月28日
-
Computers and Education: Artificial Intelligence Vol.3(No. 100104) 1-15 2022年10月 査読有り
-
IEEE Access 2022年9月15日 査読有り
-
International Journal of Educational Technology in Higher Education 19(41). (SSCI, IF=7.611) 19(41) 2022年8月9日 査読有り
-
In Rodrigo, M.M., Matsuda, N., Cristea, A.I., Dimitrova, V. (eds) Artificial Intelligence in Education (AIED 2022). Posters and Late Breaking Results, Workshops and Tutorials, Industry and Innovation Tracks, Practitioners’ and Doctoral Consortium Vol. 13356 pp. 306-310 2022年7月26日 査読有り