CULLEN BRIAN
カレン ブライアン (Brian Cullen)
更新日: 2022/09/25
基本情報
- 所属
- 名古屋工業大学 大学院 ながれ領域 教授
- 通称等の別名
- なし
- 研究者番号
- 50324471
- J-GLOBAL ID
- 200901041276480118
- researchmap会員ID
- 1000316497
- 外部リンク
研究キーワード
1研究分野
2委員歴
8-
2017年4月 - 現在
-
2015年1月 - 現在
-
2012年4月 - 現在
-
2011年4月 - 現在
-
2011年4月 - 現在
-
2009年5月 - 現在
-
2000年4月 - 現在
受賞
2論文
102-
JALT Postconference Publication - Issue 2020.1; August 2021 2020(1) 300-300 2021年8月1日
-
New Directions 39 1-10 2021年3月30日
-
Between the Keys 28(2) 4-7 2020年7月20日 査読有り
-
PanSig Journal 2019 2019 56-62 2020年6月27日 査読有り
-
New Directions 38 1-10 2020年3月30日
-
Between the Keys 28(1) 4-7 2020年3月7日 査読有り
-
MindBrained ThinkTank 6(1) 17-18 2020年1月20日 査読有り
-
Between the Keys 26(2) 2019年11月1日 査読有り
-
PanSig Journal 2018 2019年4月10日 査読有り
-
PanSig Journal 2018 2019年4月10日 査読有り
-
Between the Keys 26(1) 2019年3月5日 査読有り
-
Proceedings of Sojo University Teaching and Learning Forum 2018 2018年12月2日
-
Between the Keys 25(3) 2018年11月20日 査読有り
-
Stretching boundaries. Papers from the third International Psychology of Language Learning conference, Tokyo, Japan 7-10 June, 2018 2018年11月15日
-
JALT Postconference Publication - JALT 2017 2018年8月1日 査読有り
-
Humanistic Language Teaching 2018年6月1日
-
Acuity 7 27-40 2018年5月20日 査読有り
-
New Directions 36 11-19 2018年4月1日
-
The Language Teacher 42(2) 21-22 2018年3月1日 査読有り
-
Between the Keys 25(2) 10-16 2018年2月2日 査読有り
MISC
2-
JALT Journal 2019年1月15日 査読有り
-
New directions (30) 1-8 2012年
書籍等出版物
45-
International Association of NLP Institutes 2021年10月10日
-
International Association of NLP Institutes 2021年4月1日
-
PAWS International 2021年3月20日
-
PAWS International 2020年4月7日
-
PAWS International 2020年3月27日
-
PAWS International 2019年3月15日 (ISBN: 9784908413063)
-
PAWS International 2018年4月15日 (ISBN: 9784908413056)
-
PAWS International 2018年4月2日 (ISBN: 9784908413049)
-
PAWS International 2018年3月27日 (ISBN: 9784908413032)
-
Intercom Press 2017年12月20日 (ISBN: 4900689580)
-
SIS Publishing 2016年4月1日 (ISBN: 9784908413025)
-
開成出版株式会社 2016年3月31日 (ISBN: 9784876035038)
-
SIS Publishing 2015年4月1日 (ISBN: 9784908413025)
-
SIS 2015年3月11日
-
SIS 2014年8月1日
-
Perceptia Press 2011年4月1日
-
Perceptia Press 2011年3月1日
-
Research into Materials Development 2010年12月1日
-
Perceptia Press 2010年10月25日
-
Perceptia Press 2010年3月1日
講演・口頭発表等
58-
2022 Teacher Development Symposium 2022年1月14日 Nagoya University of Foreign Studies 招待有り
-
NLP International Conference on Health and Addictions 2021年11月23日 Society for Mental Space Psychology in Israel 招待有り
-
JALT National Conference 2021 2021年11月13日 JALT
-
JALT PanSIG 2021 2021年5月15日 JALT
-
NLP Greece Master Practitioner Training 2021年3月27日 NLP Greece 招待有り
-
EANLPt Conference, November 2020 2020年11月7日 European Association of NLP Psychotherapy
-
JALT PanSIG 2020 2020年6月20日 JALT PanSig
-
2020 JALT Hokkaido Winter Language Teaching Conference: Getting Creative: Avenues to Successful Practices in EFL 2020年2月1日 JALT
-
JALT PanSIG 2019 2019年5月18日 JALT PanSig
-
JALT PanSIG 2019 2019年5月18日 JALT PanSig
-
Psychology of Language Learning Conference 2018年6月8日 International Association for the Psychology of Language Learning
-
JALT PanSIG 2018 2018年5月19日 JALT PanSig
-
JALT PanSIG 2018 2018年5月19日 JALT PanSig
-
JALT PanSIG 2018 2018年5月19日 JALT PanSig
-
Sojo University English Language Teaching Forum 2018年2月3日 Sojo University, Co-sponsored by Nankyu JALT
-
JALT International Conference 2017 2017年11月18日 Japan Association of Language Teaching
-
JALT International Conference 2017 2017年11月18日 Japan Association of Language Teaching
-
World Congress 2017: Hypnoculture 2017年9月8日 International Association of Coaching Institutes 招待有り
-
SIS Teacher Development Workshops 2017年7月15日 Standing in Spirit
-
名古屋工業大学FD 2017年5月23日 Nagoya Institute of Technology
Works(作品等)
11-
2019年9月22日 芸術活動
-
2017年11月1日 芸術活動
-
2017年10月1日 芸術活動
-
2017年4月15日 芸術活動
-
2017年1月10日 芸術活動
-
2010年10月27日 芸術活動
-
2010年8月 その他
-
2008年6月1日 芸術活動
-
2001年3月17日 芸術活動
-
1999年7月1日 芸術活動
-
1997年5月2日 芸術活動
共同研究・競争的資金等の研究課題
6-
2001年4月 - 現在
-
2001年4月 - 現在
-
2001年4月 - 現在
-
2001年4月 - 現在
-
2001年4月 - 現在
-
日本学術振興会 科学研究費助成事業 基盤研究(C) 2010年4月 - 2012年12月