ダルスキー デビッド
David Dalsky
更新日: 12/07
基本情報
- 所属
- Kyoto University Institute for Liberal Arts and Sciences, i-ARRC Associate Professor
- (兼任)Graduate School of Human and Environmental Studies Co-operating Associate Professor
- 学位
-
Ph.D.(University of MIssissippi)
- J-GLOBAL ID
- 201501045012103572
- researchmap会員ID
- B000246083
- 外部リンク
研究キーワード
7経歴
5-
2006年4月 - 2007年3月
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2004年10月 - 2006年3月
学歴
3-
2004年10月 - 2006年3月
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1995年8月 - 1998年12月
委員歴
3受賞
3論文
31-
Interculturality online: Ideological constructions and considerations for higher education 2024年10月 招待有り筆頭著者
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The Dynamics of Human Civilization in the Contemporary Technological Advancement Era 191-209 2024年3月 招待有り最終著者
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Journal of Transcultural Communication 2024年2月1日 査読有り筆頭著者
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Kyoto University Institute for Liberal Arts and Sciences Bulletin 6 119-136 2023年3月 査読有り
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Kyoto University Institute for Liberal Arts and Sciences Bulletin 6 1-15 2023年3月 査読有り筆頭著者
-
Journal of Intercultural Communication 25 121-134 2022年4月 査読有り筆頭著者
-
Contemporary foundations for teaching English as an additional language: Pedagogical approaches and classroom applications 181-185 2020年10月 筆頭著者
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Cambridge Handbook of Intercultural Training (4th Edition) 584-597 2020年8月 査読有り招待有り筆頭著者
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Online First: e00426(3) 1-12 2019年12月 査読有り
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In A. Tajino (Ed.), A systems approach to language pedagogy. New York: Springer. 121-132 2019年 招待有り
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International Journal for the Advancement of Counselling 1-16 2018年4月7日 査読有り
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Kyoto University Institute for Liberal Arts and Sciences Bulletin 1(1) 111-121 2018年3月 査読有り
-
TESOL Voices: Insider Accounts of Classroom Life 123-129 2017年 最終著者
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In A. Tajino (Ed.), A new approach to English pedagogical grammar 103-115 2017年 招待有り最終著者
-
In A. Tajino (Ed.), A new approach to English pedagogical grammar: The order of meanings 95-102 2017年 招待有り筆頭著者
-
In A. Tajino, T. Stewart, & D. Dalsky (Eds.), Team teaching and team learning in the language classroom: Collaboration for innovation in ELT 164-178 2016年 筆頭著者
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English Language Teaching 7(9) 28-35 2014年8月14日 査読有り最終著者
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Journal of the International Association of Teachers of English as a Foreign Language English for Specific Purposes Special Interest Group 43 13-18 2014年 査読有り最終著者
-
In K. D. Keith (Ed.). The Encyclopedia of Cross-Cultural Psychology. (pp. 275-278). Malden, MA: Wiley-Blackwell. 275-278 2013年 招待有り筆頭著者
MISC
3-
International Journal of Intercultural Relations 100 101984-101984 2024年10月 査読有り最終著者
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2020年11月
書籍等出版物
3-
2010年 (ISBN: 9784894764903)
-
International Academy for Intercultural Research Second Biennial Conference. Elsevier Science Ltd. pp. 1-111. 2001年
講演・口頭発表等
50-
Psychology from the East, Psychology from the West (PEWIC) 3rd International Conference 2024年9月6日 招待有り
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Lecture for the Upskill International Seminar, Udayana University, Bali 2023年8月28日 招待有り
-
Psychology Department, Bali International University 2023年8月18日 招待有り
-
The 2nd Southeast Asian Indigenous Psychology Scientific (virtual) Meeting 2022年12月18日
-
Psychology Department, Sanata Dharma University 2022年11月20日 招待有り
-
Building Multicultural Competence in Diverse Communities Conference 2022年11月19日 招待有り
-
2nd Japan Association for Language Teaching ICLE SIG (virtual) Conference 2022年9月11日 招待有り
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International Academy for Intercultural Research 12th Biennial Conference 2022年7月22日
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AIFIS-MSU (virtual) Conference on Indonesian Studies 2022年6月4日
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36th SIETAR-JAPAN (virtual) conference. 2021年11月12日
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2018年11月
所属学協会
3-
2022年4月 - 現在
-
2024年4月 - 現在
共同研究・競争的資金等の研究課題
2-
Japan Society for the Promotion of Science Grants-in-Aid for Scientific Research Grant-in-Aid for Scientific Research (C) 2020年4月 - 2024年3月
-
日本学術振興会 科学研究費助成事業 若手研究(B) 2016年4月 - 2020年3月