論文

査読有り 国際共著 国際誌
2017年7月11日

A memory theory perspective of consumer ethnocentrism and animosity

European Journal of Marketing
  • Richard Lee
  • ,
  • Kyung-Tae Lee
  • ,
  • Jianyao Li

51
7-8
開始ページ
1266
終了ページ
1285
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1108/EJM-03-2014-0188
出版者・発行元
Emerald Publishing

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1108/EJM-03-2014-0188
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000406803400010&DestApp=WOS_CPL
URL
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJM-03-2014-0188/full/html
ID情報
  • DOI : 10.1108/EJM-03-2014-0188
  • ISSN : 0309-0566
  • eISSN : 1758-7123
  • Web of Science ID : WOS:000406803400010

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