2017年7月11日
A memory theory perspective of consumer ethnocentrism and animosity
European Journal of Marketing
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- 巻
- 51
- 号
- 7-8
- 開始ページ
- 1266
- 終了ページ
- 1285
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.1108/EJM-03-2014-0188
- 出版者・発行元
- Emerald Publishing
- リンク情報
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- DOI
- https://doi.org/10.1108/EJM-03-2014-0188
- Web of Science
- https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000406803400010&DestApp=WOS_CPL
- URL
- https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJM-03-2014-0188/full/html
- ID情報
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- DOI : 10.1108/EJM-03-2014-0188
- ISSN : 0309-0566
- eISSN : 1758-7123
- Web of Science ID : WOS:000406803400010