論文

2021年

Effect of Orientation Courses on Self-Regulated Learning Strategies: Goal Setting, Planning, and Execution

Information and Technology in Education and Learning
  • Machiko Saeki Yagi
  • ,
  • Mitsue Suzuki
  • ,
  • Shigeki Tsuzuku
  • ,
  • Reiko Murakami
  • ,
  • Hiroshi Nakano
  • ,
  • Katsuaki Suzuki

1
1
開始ページ
Pra
終了ページ
p002
記述言語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.12937/itel.1.1.pra.p002
出版者・発行元
Japanese Society for Information and Systems in Education

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.12937/itel.1.1.pra.p002
URL
https://www.jstage.jst.go.jp/article/itel/1/1/1_1.1.Pra.p002/_pdf
ID情報
  • DOI : 10.12937/itel.1.1.pra.p002
  • eISSN : 2436-1712

エクスポート
BibTeX RIS