論文

査読有り 筆頭著者
2019年

HighNyammer BBS Scaffolds the Development of Each Learner's Collective Cognitive Responsibility.

8th International Congress on Advanced Applied Informatics(IIAI-AAI)
  • Hideki Kondo
  • ,
  • Sayaka Tohyama
  • ,
  • Ayano Ohsaki
  • ,
  • Masayuki Yamada

開始ページ
184
終了ページ
189
記述言語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1109/IIAI-AAI.2019.00045
出版者・発行元
IEEE

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1109/IIAI-AAI.2019.00045
DBLP
https://dblp.uni-trier.de/rec/conf/iiaiaai/KondoTOY19
URL
https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85080855483&origin=inward
Dblp Cross Ref
https://dblp.uni-trier.de/conf/iiaiaai/2019
Dblp Url
https://dblp.uni-trier.de/db/conf/iiaiaai/iiaiaai2019.html#KondoTOY19
ID情報
  • DOI : 10.1109/IIAI-AAI.2019.00045
  • DBLP ID : conf/iiaiaai/KondoTOY19

エクスポート
BibTeX RIS