論文

査読有り 本文へのリンクあり 国際共著 国際誌
2020年11月

Are the relations of RAN with reading and mathematics accuracy and fluency bidirectional? Evidence from a 5-year longitudinal study with Chinese children

Journal of Educational Psychology
  • Georgiou, GK
  • ,
  • Wei, W
  • ,
  • Inoue, T
  • ,
  • Deng, C

112
8
開始ページ
1506
終了ページ
1520
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1037/edu0000452

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1037/edu0000452
共同研究・競争的資金等の研究課題
読み書き発達に関する包括的モデルの構築:縦断的検討と国際比較から
URL
https://tinyurl.com/3k5874dj 本文へのリンクあり
ID情報
  • DOI : 10.1037/edu0000452

エクスポート
BibTeX RIS