論文

査読有り
2015年7月

How do students share and refine models through dual modelling teaching: The case of students who do not solve independently

Mathematical Modelling in Education Research and Practice:Cultural, Social and Cognitive Influences, Springer
  • Takashi Kawakami
  • ,
  • Akihiko Saeki
  • ,
  • Akio Matsuzaki

開始ページ
195
終了ページ
206
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1007/978-3-319-18272-8_15

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-18272-8_15
URL
http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-18272-8_15?no-access=true
ID情報
  • DOI : 10.1007/978-3-319-18272-8_15
  • ISSN : 2211-4920
  • eISSN : 2211-4939
  • ISBN : 9783319182711
  • ISBN : 9783319182728

エクスポート
BibTeX RIS