論文

査読有り 筆頭著者 国際誌
2019年1月

Globalization, creative alliance and self-Orientalism: Negotiating Japanese identity within Asics global advertising production

INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURAL STUDIES
  • Koji Kobayashi
  • ,
  • Steven J. Jackson
  • ,
  • Michael P. Sam

22
1
開始ページ
157
終了ページ
174
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1177/1367877917733812

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1177/1367877917733812
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000455002800010&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1177/1367877917733812
  • ISSN : 1367-8779
  • eISSN : 1460-356X
  • Web of Science ID : WOS:000455002800010

エクスポート
BibTeX RIS