ゲイドス マシュー
Matthew Gaydos
更新日: 11/01
基本情報
- 所属
- 立命館アジア太平洋大学 教育開発・学修支援センター
- 学位
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PhD(University of Wisconsin - Madison)
- J-GLOBAL ID
- 202001019569303809
- researchmap会員ID
- B000381769
研究分野
1経歴
7-
2023年4月 - 現在
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2022年1月 - 2023年1月
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2019年8月 - 2021年8月
学歴
3-
2010年12月 - 2014年12月
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2007年9月 - 2010年12月
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2003年9月 - 2007年5月
論文
24-
Ethics and Education 16(4) 492-509 2021年9月
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International Journal of Designs for Learning 12(1) 54-63 2021年4月
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IEEE Transactions on Learning Technologies 13(4) 648-661 2020年10月1日
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Proceedings of the European Conference on Games-based Learning 2020 805-807 2020年
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Mind, Culture, and Activity 26(1) 61-74 2019年 査読有り
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Information and Learning Science 120(9-10) 541-546 2019年 査読有り
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IEEE Transactions on Learning Technologies 11(1) 115-127 2018年 査読有り
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ICCE 2017 - 25th International Conference on Computers in Education: Technology and Innovation: Computer-Based Educational Systems for the 21st Century, Workshop Proceedings 79-86 2017年 査読有り
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Proceedings of International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2 1090-1097 2016年 査読有り
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Proceedings of International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2 729-736 2016年 査読有り
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EDUCATIONAL RESEARCHER 44(9) 478-483 2015年12月 査読有り
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Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL 2 918-919 2015年 査読有り
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Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL 1 388-394 2015年 査読有り
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JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY 23(3) 324-343 2014年6月 査読有り
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Proceedings of International Conference of the Learning Sciences, ICLS 3(January) 1199-1208 2014年 査読有り
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Bridging Literacies with Videogames 103-127 2014年 査読有り
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Critical Studies in Education 54(1) 57-71 2013年 査読有り
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Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL 2 433-435 2013年 査読有り
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Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL 2 413-417 2013年 査読有り
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Cultural Studies of Science Education 7(4) 821-844 2012年 査読有り
共同研究・競争的資金等の研究課題
5-
日本学術振興会 科学研究費助成事業 若手研究 2020年4月 - 2022年3月
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Office of Educational Research 2016年 - 2017年
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Microsoft 2016年 - 2017年
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Office of Educational Research 2015年 - 2016年