論文

査読有り 筆頭著者 責任著者
2016年

Does studying vocabulary in smaller sets increase learning? The effects of part and whole learning on second language vocabulary acquisition.

Studies in Second Language Acquisition (Cambridge University Press)
  • Nakata Tatsuya
  • ,
  • Stuart Webb

38, 523-552
4
開始ページ
677
終了ページ
711
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1017/S0272263115000236

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1017/S0272263115000236
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000366656300004&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1017/S0272263115000236
  • ISSN : 0272-2631
  • Web of Science ID : WOS:000366656300004

エクスポート
BibTeX RIS