
HASNINE MOHAMMAD NEHAL
ハスナイン モハーマド ネハル (MOHAMMAD NEHAL HASNINE)
更新日: 2022/06/27
基本情報
- 所属
- 法政大学 情報メディア教育研究センター 准教授
- 学位
-
博士(工学)(2018年3月 東京農工大学)
- 研究者番号
- 30827720
- ORCID ID
https://orcid.org/0000-0003-4761-4002
- J-GLOBAL ID
- 201801013160310653
- researchmap会員ID
- B000303211
- 外部リンク
Hasnineは、法政大学の情報メディア教育研究センターの准教授です。
研究キーワード
8研究分野
9経歴
6-
2020年6月 - 現在
-
2019年4月 - 2020年3月
-
2019年4月 - 2020年3月
-
2018年4月 - 2019年3月
-
2015年4月 - 2018年3月
-
2015年11月 - 2016年3月
学歴
3-
2015年4月 - 2018年3月
-
2015年11月 - 2016年3月
-
2013年4月 - 2015年3月
受賞
17-
2020年7月
-
2019年7月
-
2015年4月
-
2012年10月
-
2008年10月
論文
44-
In the Proc. of the 25th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES2021) To appear 2021年9月10日 査読有り
-
In the Proc. of the 25th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES2021) To appear 2021年9月10日 査読有り
-
In the Proc. of the 7th International Symposium on Educational Technology (ISET2021) To appear 2021年8月10日 査読有り
-
In the Proc. of the 10th International Conference on Learning Technologies and Learning Environments (LTLE2021) 192-195 2021年7月16日 査読有り
-
In the Proc. of the 21th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT2021) 342-344 2021年7月15日 査読有り
-
International Journal of Emerging Technologies in Learning 16(10) 150-162 2021年6月1日 査読有り
-
2021-CLE 34 1-4 2021年3月25日 査読有り
-
Educational Technology & Society 24(1) 2021年 査読有り最終著者
-
Applied Sciences 10(24) 1-18 2020年12月 査読有り筆頭著者責任著者
-
A New Technology Design for Personalized Incidental Vocabulary Learning using Lifelog Image AnalysisProc. of the 28th Int’l Conference on Computer in Education (ICCE2020) 2020年11月 査読有り筆頭著者責任著者
-
Proc. of the 28th Int’l Conference on Computer in Education (ICCE2020) 2020年11月 査読有り
-
Proceedings of the 19th World Conference on Mobile and Contextual Learning (mLearn 2020) 2020年11月 査読有り筆頭著者責任著者
-
Springer's Lecture Note on Computer Science 44 610-623 2020年7月 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
-
18(3) 78-98 2020年7月 査読有り筆頭著者責任著者
-
Proc. of 27th International Conference on Computers in Education(ICCE2019) 1 312-317 2019年12月 査読有り
-
Proc. of 27th International Conference on Computers in Education (ICCE2019) 1 192-196 2019年12月 査読有り
-
Proc. of 27th International Conference on Computers in Education (ICCE2019) 1 318-323 2019年12月 査読有り
-
Proc. of the 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES 2019) 2019年10月 査読有り筆頭著者責任著者
-
Proc. of the 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES 2019) 2019年10月 査読有り
-
Springer's Lecture Note on Computer Science 44 346-358 2019年7月 査読有り招待有り筆頭著者責任著者
書籍等出版物
3-
Springer (Lecture Note on Computer Science) 2020年7月
-
Springer Lecture Note on Computer Science Book No. 11587 2019年7月
-
Springer Lecture Note on Computer Science Book No. 11587 2019年7月
講演・口頭発表等
31-
27th International Conference on Computers in Education (ICCE 2019) (Kenting, Taiwan) 2019年12月4日
-
27th International Conference on Computers in Education (ICCE 2019) 2019年12月4日
-
27th International Conference on Computers in Education (ICCE 2019) 2019年12月4日
-
26th International Conference on Computer in Education (Manilla, Philippines) 2019年11月26日
-
HCI International 2019 2019年7月26日 招待有り
-
HCI 2019 2019年7月 招待有り
-
23rd Global Chinese Conference on Computers in Education (GCCCE) 2019年5月23日
-
Workshop on Reading Behavior Analytics (EBELA-Asia) 2019年3月23日
-
International Conference on Learning Analytics & Knowledge (LAK19) 2019年3月4日
-
9th International Conference on Learning Analytics & Knowledge (LAK19) 2019年3月4日
-
9th International Conference on Learning Analytics & Knowledge (LAK19) 2019年3月4日
-
EBELA-Asia 2019 2019年3月
担当経験のある科目(授業)
3所属学協会
3Works(作品等)
1-
2013年6月 - 2015年3月 Web Service
共同研究・競争的資金等の研究課題
4-
2021年4月 - 2023年3月
-
日本学術振興会 研究活動スタート支援 2018年4月 - 2020年3月
社会貢献活動
5