論文

査読有り
2017年

Social Robots: How Becoming an Active User Impacts Students' Perceptions.

Companion of the 2017 ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction
  • Amy Eguchi
  • ,
  • Hiroyuki Okada

開始ページ
111
終了ページ
112
記述言語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1145/3029798.3038424
出版者・発行元
ACM

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1145/3029798.3038424
DBLP
https://dblp.uni-trier.de/rec/conf/hri/EguchiO17
Dblp Cross Ref
https://dblp.uni-trier.de/conf/hri/2017c
Dblp Url
https://dblp.uni-trier.de/db/conf/hri/hri2017c.html#EguchiO17
ID情報
  • DOI : 10.1145/3029798.3038424
  • DBLP ID : conf/hri/EguchiO17

エクスポート
BibTeX RIS