2018年4月 - 2022年3月
世界展開と高大接続のためのインターアクティブ・プレゼンテーション教授法の提案
日本学術振興会 基盤C: 課題番号18K00882
- 担当区分
- 研究代表者
- 資金種別
- 競争的資金
この研究課題の成果一覧
絞り込み
論文
10-
The Proceedings of AILA World Congress 2021: Learning and Teaching Interactions in Pragmatic Aspects 1 53-64 2023年 査読有り筆頭著者
-
日本リーダーシップ学会論文集 (5) 2022年1月 査読有り責任著者
-
日本リーダーシップ学会第6回講演会講演論文集 9-10 2021年8月 査読有り筆頭著者
-
The Proceedings of 12th Annual Women’s Leadership and Empowerment Conference 5-13 2021年 査読有り筆頭著者
-
日本リーダーシップ学会論文集 3(3) 8-14 2020年 査読有り筆頭著者
-
Proceedings of the Japan Association for Applied Linguistics in JACET 79-86 2020年 査読有り
-
日本人大学生による英語プレゼンテーションとアイコンタクト」 133(1) 53-70 2019年3月
-
JACET-KANTO Journal 6(6) 23-41 2019年3月 査読有り
-
A Pragmatic Approach to English Language Teaching and Production 83-108 2019年 査読有り
-
Proceedings of the Japan Association for Applied Linguistics in JACET 38(45) 2019年 査読有り筆頭著者責任著者
MISC
2-
英語教育2021年1月号(大修館書店) 77-78 2021年1月 招待有り
-
英語教育2019年10月増刊号(大修館書店) 91-97 2019年10月 招待有り
書籍等出版物
1講演・口頭発表等
14-
JACET関東支部2023年度第3回講演会 2023年12月 招待有り
-
The use and function of “I think” by Japanese speakers: A discourse marker denoting the main message2023年8月 Asia Institute of the University of Melbourne 招待有り
-
The 61st Japan Association of College English Teachers International Convention 2022年8月24日
-
Lumina Leaning Connect Conference 2022 2022年6月22日 招待有り
-
The 13th Annual Women’s Leadership and Empowerment Conference 2022年3月1日
-
日本リーダーシップ学会第6回研究講演会 2021年8月28日
-
International Association of Applied Linguistics 2021年8月18日
-
12th Annual Women’s Leadership and Empowerment Conference 2021年3月3日
-
2020年度大学英語教育学会関西支部大会 2020年11月14日
-
The Japan Association for Applied Linguistics in Japan Association of College English Teachers 2019 2019年11月30日