×
{{flash.message}}
Toggle navigation
Toggle navigation
日本語
|
English
新規登録
ログイン
長谷川 博
ハセガワ ヒロシ (Hiroshi Hasegawa)
更新日: 01/17
ホーム
研究キーワード
研究分野
委員歴
論文
MISC
書籍等出版物
所属学協会
Works(作品等)
共同研究・競争的資金等の研究課題
MISC
9
表示件数
20件
20件
50件
100件
会社探訪レポート流通系列を超えて自己責任型経営に徹す
IEレビュー 41(5) 6 2000年
The Organizational Dynamics Approach to the Theory of Marketing Channels : Behavioral Science
Asahi Business Review 9(2) 1995年
独禁法ガイドラインと流通取引慣行をめぐる変化
『朝日大学産業情報研究所所報』 (2) 1992年
Institutional Approach to the theory of Marketing Channels : Pre-Behavioral Science
7(2) 1992年
The Progression of Interorganizational Network Theory
6(2) 1991年
On the Framework for Management in Marketing Channels
16(1) 1990年
A Study of Total Product through Problem Proposing
15(1) 1990年
A Study on Value Added Networks in Japan : from a Point of View of Macro Marketing
14(1) 1988年
Channel Portfolio Anlysis : A Logic toward Strategic Channel Planning
(54) 1988年
メニュー
マイポータル