論文

査読有り 国際誌
2019年7月

A belief in rewards accelerates cooperation on consumer-generated media

Journal of Computational Social Science
  • Toriumi
  • ,
  • F.
  • ,
  • Yamamoto
  • ,
  • H.
  • ,
  • & Okada
  • ,
  • I.

3
1
開始ページ
1
終了ページ
13
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1007/s42001-019-00049-5

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/s42001-019-00049-5
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000704309900002&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1007/s42001-019-00049-5
  • ISSN : 2432-2717
  • eISSN : 2432-2725
  • Web of Science ID : WOS:000704309900002

エクスポート
BibTeX RIS