2021年10月
Dynamic two stage modeling for category-level and brand-level purchases using potential outcome approach with Bayes inference
Journal of Business & Economic Statistics
- ,
- ,
- 巻
- 39
- 号
- 3
- 開始ページ
- 622
- 終了ページ
- 635
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.1080/07350015.2019.1702047
- リンク情報
-
- DOI
- https://doi.org/10.1080/07350015.2019.1702047
- 共同研究・競争的資金等の研究課題
- 異質性を考慮した因果効果の推定法の開発とその応用
- 共同研究・競争的資金等の研究課題
- 行動ログと調査回答の乖離の理解及び介入法による改善
- ID情報
-
- DOI : 10.1080/07350015.2019.1702047
- 共同研究・競争的資金等の研究課題の業績ID : 24505138
- 共同研究・競争的資金等の研究課題の業績ID : 24505139