2021年7月3日
Dynamic Two Stage Modeling for Category-Level and Brand-Level Purchases Using Potential Outcome Approach With Bayes Inference
Journal of Business & Economic Statistics
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- 巻
- 39
- 号
- 3
- 開始ページ
- 622
- 終了ページ
- 635
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.1080/07350015.2019.1702047
- 出版者・発行元
- Informa {UK} Limited
- リンク情報
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- DOI
- https://doi.org/10.1080/07350015.2019.1702047
- 共同研究・競争的資金等の研究課題
- 異質性を考慮した因果効果の推定法の開発とその応用
- 共同研究・競争的資金等の研究課題
- 行動ログと調査回答の乖離の理解及び介入法による改善
- ID情報
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- DOI : 10.1080/07350015.2019.1702047
- ORCIDのPut Code : 66196343