
ヴァイ ステイシー
ヴァイ ステイシー (Stacey Vye)
更新日: 05/31
基本情報
- 所属
- 埼玉大学 英語教育開発センター 英語教育開発センター 教授
- 学位
-
Doctorate of Education, Organizational Change and Leadership(2018年12月 University of Southern California)Master of Arts (TESOL)(2002年5月 Columbia University)Political Science (BA)(1988年12月 University of Washington)
- J-GLOBAL ID
- 200901077134605724
- researchmap会員ID
- 5000095158
経歴
1-
2012年4月 - 2014年9月
学歴
2委員歴
1受賞
12論文
29-
Learning Learning 31(3) 61-64 2024年11月 招待有り筆頭著者
-
Learning Learning 30(2) 51-56 2023年 招待有り筆頭著者
-
Relay Journal 6(1) 95-101 2023年 査読有り招待有り
-
JASAL Journal 3(1) 33-46 2022年 査読有り
-
Relay Journal https://doi.org/10.37237/relay/040206 4(2) 107-115 2021年 査読有り筆頭著者
-
JALT Journal https://doi.org/10.37546/JALTJJ42.1 42(1) 5-28 2020年5月 査読有り責任著者
-
JALT. PanSIG Journal 2019. 155-165 2019年 査読有り
-
Learning Learning 26(2) 67-68 2019年
-
International Symposium on Social Sciences and Management Conference Proceedings.Osaka, Japan 2018. ISBN978-986-5654-17-7 2-3,17 2018年 査読有り
-
Conference Procedings of the International Symposium on Language, Linguistics,Literature and Education, August 2-4, Okinawa, Japan, 2016. 13-18 2016年 査読有り
-
Learning Learning 23-2 2=8 2016年
-
The Independence 50(1) 21-24 2015年 査読有り
-
Korea TESOL (KOTESOL) 2013: Exploring the Road Less Traveled: From Practice to Theory 21(B) 253-260 2014年
-
In N. Sonda & A. Krause (Eds.), JALT2013 Conference Proceedings. Tokyo: JALT 2014(1) 48-60 2014年 査読有り
-
Korea TESOL (KOTESOL) 2013: Exploring the Road Less Traveled: From Practice to Theory 21(A) 170-173 2013年
-
Independent Learning Association (ILA) 2012 Wellington Conference Selections 170-173 2013年 査読有り
-
ILAC Selections: 5th Independent Language Association Conference 2012 5(2012) 98-100 2013年 査読有り招待有り
-
IELTS(アイエルツ),白書2012 1 14 2012年
-
Studies in Self-Access Learning Journal 3(2) 163-181 2012年 査読有り
MISC
3書籍等出版物
3-
Learner Development SIG JALT:Tokyo 2014年11月 (ISBN: 9784901352444)
-
Palgrave Macmillan 2012年 査読有り
講演・口頭発表等
60-
JALT2024 International Conference: Moving JALT into the Future: Opportunity, Diversity, and Excellence 2024年11月16日
-
Learning Learning 2023年5月13日
-
9th LAb Session:Learner Autonomy in a Multilingual World: Supporting those learning/using multiple languages 2022年11月
-
Japan Association of Language Teachers 2021年11月13日
-
2020年2月23日
-
Workshop Booklet. 2019年8月20日
-
International Symposium on Social Sciences and Management Conference Proceedings.Osaka, Japan 2018. 2017年2月
-
the Proceedings of the International Symposium on Language, Linguistics, and Education ISLLE Okinawa, Japan 2016 2016年8月
-
Learning Learning 2015年11月22日
-
New York University American Language Institute Tokyo 2015年8月8日
-
NYU SCPC ALI Tokyo 2015年7月25日
-
Independence 2015年4月10日
担当経験のある科目(授業)
5-
2021年4月 - 現在
-
2013年4月 - 2021年3月
所属学協会
1-
2002年11月 - 現在
共同研究・競争的資金等の研究課題
1-
日本学術振興会 科学研究費助成事業 基盤研究(C) 2011年 - 2013年
学術貢献活動
3-
学術調査立案・実施KUIS Graduate School of Language Sciences (KUIS Graduate School of Language Sciences) 2023年3月 - 現在
-
その他Kanda University of International Studies (KUIS) Graduate School of Language Sciences (Kanda University of International Studies (KUIS) Graduate School of Language Sciences) 2021年4月 - 2022年3月