MISC

2004年9月

“What Explains the Use of Direct-to-Consumer Advertisiing of Prescription Drugs?”

Journal of Industrial Economics(Blackwell Publishing)

52
3
開始ページ
349
終了ページ
379
記述言語
英語
掲載種別
DOI
10.1111/j.0022-1821.2004.00230.x

Web of Science ® 被引用回数 : 46

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1111/j.0022-1821.2004.00230.x
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000224031600003&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1111/j.0022-1821.2004.00230.x
  • ISSN : 0022-1821
  • Web of Science ID : WOS:000224031600003

エクスポート
BibTeX RIS