naoya sakanaka
(坂中 尚哉)
Modified on: 04/23
Profile Information
- Affiliation
- 准教授, 医学部 臨床心理学科, 香川大学
- Degree
-
博士(学術)(神戸大学)修士(体育学)(筑波大学)修士(学校教育学)(兵庫教育大学)
- J-GLOBAL ID
- 200901068508529564
- researchmap Member ID
- 6000013237
- External link
Research Areas
1Research History
6-
Apr, 2020 - Present
-
Apr, 2020 - Present
-
Apr, 2016 - Mar, 2020
-
Apr, 2010 - Mar, 2015
-
Apr, 2007 - Mar, 2010
-
Apr, 2003 - Mar, 2007
Education
3-
Apr, 2014 - Mar, 2016
-
Apr, 2001 - Mar, 2003
-
Apr, 1997 - Mar, 1999
Committee Memberships
4-
Apr, 2023 - Present
-
Apr, 2020 - Present
-
Dec, 2019 - Present
-
Dec, 2018 - Present
Papers
8-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 3 11-16, Mar, 2024 Lead author
-
スポーツ精神医学, 20 41-45, Sep, 2023 Lead author
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 2 43-49, Mar, 2023
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 2 1-5, Mar, 2023 Lead author
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 2 7-13, Mar, 2023 Lead author
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 1 53-59, Mar, 2022
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 1 35-43, Mar, 2022 Lead author
-
香川大学大学院医学系研究科臨床心理学専攻心理臨床相談室紀要, 1 23-24, Mar, 2022 Lead author
Misc.
8-
関西国際大学心理臨床研究, (3) 9-17, 2020
-
関西国際大学心理臨床研究, (2) 1-17, 2019
-
関西国際大学心理臨床研究, ([1]) 45-57, 2018
-
関西国際大学心理臨床研究, ([1]) 1-7, 2018
-
臨床心理身体運動学研究 = Japanese journal of clinical studies for mind & body / 日本臨床心理身体運動学会編集委員会 編, 19(1) 67-74, 2017
-
臨床心理学 = Japanese journal of clinical psychology, 16(5) 558-562, Sep, 2016
-
臨床心理身体運動学研究 = Japanese journal of clinical studies for mind & body / 日本臨床心理身体運動学会編集委員会 編, 16(1) 17-25, 2014
-
心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology, 27(6) 727-732, Feb, 2010
Books and Other Publications
9-
ミネルヴァ書房, Sep, 2023 (ISBN: 9784623087150)
-
講談社, May, 2023
-
大学教育出版, Sep, 2022
-
建帛社, Mar, 2022 (ISBN: 9784767951348)
-
May, 2021
-
あいり出版, Jan, 2017 (ISBN: 9784865550375)
-
ミネルヴァ書房, Mar, 2015 (ISBN: 9784623072606)
-
金剛出版, Aug, 2014 (ISBN: 9784772413831)
-
創元社, Dec, 2012 (ISBN: 9784422115566)
Professional Memberships
6-
- Present
-
- Present
-
- Present
-
- Present
-
- Present
-
- Present