論文

査読有り
2016年

Does Decision-Making Speed Depend on Non-interactive Others?

REDISCOVERING THE ESSENTIALITY OF MARKETING
  • Atsuko Inoue
  • ,
  • Atsunori Ariga

開始ページ
75
終了ページ
75
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1007/978-3-319-29877-1_15
出版者・発行元
SPRINGER INT PUBLISHING AG

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-29877-1_15
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000392200400015&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1007/978-3-319-29877-1_15
  • ISSN : 2363-6173
  • Web of Science ID : WOS:000392200400015

エクスポート
BibTeX RIS