論文

査読有り
2014年

How communicative learning situations influence students’ use of diagrams: Focusing on the spontaneous construction of diagrams and student protocols during explanation

Lecture Notes in Artificial Intelligence

8578
開始ページ
93
終了ページ
107
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1007/978-3-662-44043-8_14

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-662-44043-8_14
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000343887900014&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1007/978-3-662-44043-8_14
  • ISSN : 0302-9743
  • Web of Science ID : WOS:000343887900014

エクスポート
BibTeX RIS