論文

査読有り
2007年6月

What kinds of perceptions and daily learning behaviors promote students’ use of diagrams in mathematics problem solving?

Learning and Instruction
  • Uesaka, Y
  • ,
  • Manalo, E
  • ,
  • Ichikawa, S

17
3
開始ページ
322
終了ページ
335
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1016/j.leaminstrue.2007.02.006

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1016/j.leaminstrue.2007.02.006
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000247233600005&DestApp=WOS_CPL
ID情報
  • DOI : 10.1016/j.leaminstrue.2007.02.006
  • ISSN : 0959-4752
  • Web of Science ID : WOS:000247233600005

エクスポート
BibTeX RIS