張 巧韵
ザン チァオイン (Chang Connie)
更新日: 04/05
基本情報
- 所属
- 武蔵野大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 教授
- 学位
-
PhD(Warwick Business School)Master's Degree("University of Surrey, United Kingdom")
- J-GLOBAL ID
- 201001096028222145
- researchmap会員ID
- 6000024124
研究キーワード
4経歴
5-
2024年4月 - 現在
-
2017年9月 - 2024年3月
-
2008年9月 - 2010年1月
学歴
4委員歴
6-
2003年9月 - 現在
-
2003年 - 現在
-
2003年 - 現在
-
2003年 - 現在
-
2002年10月 - 現在
論文
19-
8 55-72 2024年3月
-
How Price, Quality and Risk Create Customer-perceived Value: The Moderation Role of COO Lable EffectJournal of Musashino University Creating Happiness Incubation 6 18-34 2023年5月
-
The Journal of Organization and Discourse 3 12-19 2023年4月30日 査読有り
-
The MBS Review 19 41-49 2023年3月
-
Global Studies 7 33-50 2023年3月
-
武蔵野大学しあわせ研究所紀要 5 18-48 2022年3月
-
グローバルスダディーズ 6 71-78 2022年3月 筆頭著者
-
The Journal of Organization and Discourse 2(1) 20-31 2021年5月 査読有り
-
Journal of the Eastern Asia Society for Transportation Studies 12 2198-2214 2017年 査読有り
-
Meiji Business Review 61(2/3) 119-144 2014年 査読有り
-
World Journal of Social Sciences 4(2) 14-20 2014年 査読有り
-
Meiji Business Review 60(4) 2013年2月 査読有り
-
Meiji Business Review 60(2.3) 85-99 2013年2月 査読有り
-
Business and Management Review 3(3) 14-23 2013年 査読有り
-
The Marketing Review 12(3) 253-274 2012年 査読有り筆頭著者
-
Meiji Business Review 57(3) 107-123 2010年 査読有り
-
Japanese Journal of Administrative Science 22(2) 245-254 2009年 査読有り
-
Informatics 3(1) 5-17 2009年 査読有り
-
Modelling Customer-perceived Value: An Empirical Investigation of On-line Tourism Purchase in TaiwanUniversity of Warwick 2009年
講演・口頭発表等
20-
The 45th Annual ISMS Marketing Science Conference
-
The 40th EBES Conference 2022年7月6日
-
武蔵野大学しあわせ研究所 第6回Happiness Meeting 2021年11月17日
-
文創產業韌性與回復力研討會 2020年12月11日
-
2nd Artificial Intelligence and Cloud Computing Conference 2019年12月18日
-
The 40th Annual ISMS Marketing Science Conference 2018年6月16日
-
The 8th Global Business and Finance Research Conference 2017年10月26日
-
The 12th International Conference of Eastern Asia Society for Transportation Studies 2017年9月20日
-
42nd Annual Conference for European International Business Academy 2016年12月3日
-
The Asian Conference on Management and Sustainability 2016年9月2日
-
2015 INFORMS Marketing Science Conference 2015年6月16日
-
3rd Global Business and Finance Research Conference 2014年10月10日
-
The Business and Social Science Research Conference 2013年12月15日
-
7th Global Business and Social Science Research Conference 2013年6月13日
-
2012 EIBA Conference 2012年12月8日 University of Sussex, UK
-
The Third Asian Business and Management Conference 2012 2012年11月18日 IAFOR
-
7th Workshop on Family Firms Management Research 2011年5月29日
-
American Marketing Science Annual Conference 2011 2010年5月27日 American Marketing Science
-
Academy of Marketing Conference 2009 2009年7月13日 Leeds Metropolitan University
-
INFORMS Marketing Science Conference 2009 2009年6月4日 University of Michigan, Ann Arbour
担当経験のある科目(授業)
8所属学協会
6共同研究・競争的資金等の研究課題
5-
JSPS Kakenhi (C) JSPS Kakenhi (C) 2021年4月 - 2024年3月
-
Musashino University Creating Happiness Incubation 2022年4月 - 2023年3月
-
武蔵野大学しあわせ研究所 2021年4月 - 2022年3月
-
JSPS Kakenhi (C) 2015年4月 - 2018年3月
-
JSPS Kakenhi (C) 2011年4月 - 2014年3月