論文

査読有り
2020年7月

Do different instructional styles affect students' learning on summer assignments?

2020 IEEE 20th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT)
  • Li Chen
  • ,
  • Yufan Xu
  • ,
  • Xuewang Geng
  • ,
  • Hiroaki Ogata
  • ,
  • Atsushi Shimada
  • ,
  • Masanori Yamada

開始ページ
158
終了ページ
160
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1109/ICALT49669.2020.00053

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1109/ICALT49669.2020.00053
DBLP
https://dblp.uni-trier.de/rec/conf/icalt/ChenXGOSY20
URL
https://dblp.uni-trier.de/conf/icalt/2020
URL
https://dblp.uni-trier.de/db/conf/icalt/icalt2020.html#ChenXGOSY20
ID情報
  • DOI : 10.1109/ICALT49669.2020.00053
  • DBLP ID : conf/icalt/ChenXGOSY20

エクスポート
BibTeX RIS