論文

査読有り
2022年7月22日

Learning Dialogues orchestrated with BookRoll: Effects on Engagement and Learning in an Undergraduate Physics course

RPTEL
  • Vijayanandhini Kannan
  • ,
  • Jayakrishnan M. Warriem
  • ,
  • Rwitajit Majumdar
  • ,
  • Hiroaki Ogata

Vol. 17
No. 28
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1186/s41039-022-00203-0

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1186/s41039-022-00203-0
Scopus
https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85134629752&origin=inward 本文へのリンクあり
Scopus Citedby
https://www.scopus.com/inward/citedby.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85134629752&origin=inward
ID情報
  • DOI : 10.1186/s41039-022-00203-0
  • eISSN : 1793-7078
  • SCOPUS ID : 85134629752

エクスポート
BibTeX RIS