論文

2021年

Look Wide and Interpret Twice: Improving Performance on Interactive Instruction-following Tasks.

Proceedings of the Thirtieth International Joint Conference on Artificial Intelligence(IJCAI)
  • Van-Quang Nguyen
  • ,
  • Masanori Suganuma
  • ,
  • Takayuki Okatani

開始ページ
923
終了ページ
930
記述言語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.24963/ijcai.2021/128
出版者・発行元
ijcai.org

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.24963/ijcai.2021/128
DBLP
https://dblp.uni-trier.de/rec/conf/ijcai/NguyenSO21
URL
https://dblp.uni-trier.de/rec/conf/ijcai/2021
URL
https://dblp.uni-trier.de/db/conf/ijcai/ijcai2021.html#NguyenSO21
ID情報
  • DOI : 10.24963/ijcai.2021/128
  • DBLP ID : conf/ijcai/NguyenSO21

エクスポート
BibTeX RIS