ハドリー グレゴリー スチュアート
ハドリー グレゴリー スチュアート (Gregory Stuart Hadley)
更新日: 01/22
基本情報
- 所属
- 新潟大学 人文学部 人文学科
- 学位
-
博士(バーミンガム大学)修士(バーミンガム大学)神学修士(ミッドウェスタンバプテスト神学)Bachelor of Arts(Northwest Missouri State University)Master of Divinity(Midwestern Baptist Theological Seminary)
- 通称等の別名
- G. S Hadley
- 研究者番号
- 70311008
- ORCID ID
- https://orcid.org/0000-0002-3325-2365
- J-GLOBAL ID
- 200901054862593813
- researchmap会員ID
- 1000302638
- 外部リンク
I teach language and cultural studies at Niigata University, and I am a Visiting Fellow at Oxford University. I am an educator living in the 'third space' of educational organizations undergoing change as a result of today's global audit culture. I seek to transcend artificial barriers between professionals, eschew rivalries, and connect with others to create dynamic interdisciplinary communities. My objectives are to help others without fostering codependency, to engage in critically aware research practice, and learn how to better listen to and understand those around me.
学歴
3-
2006年9月 - 2012年7月
-
1994年9月 - 1997年7月
-
1984年9月 - 1987年8月
経歴
4-
2000年4月 - 2014年9月
-
1997年 - 2000年
受賞
6-
2019年12月
-
2007年10月
共同研究・競争的資金等の研究課題
2-
Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) Genernal Reearch Grant C 19K00846 2019年4月 - 2021年3月
-
Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) 基盤研究 C(一般) #16K2878 2016年4月 - 2019年3月
書籍等出版物
17-
Routledge 2017年 (ISBN: 9781138795105)
-
Springer 2015年 (ISBN: 9783319104485)
-
Paulownia Press 2007年 (ISBN: 9780955558207)
-
SEMEO RELC (Singapore) 2003年
-
Oxford University Department of Continuing Education 2001年
主要な論文
42-
2024年1月15日
-
Journal of Mixed Methods Research 2023年4月 査読有り筆頭著者
-
2022年10月31日
講演・口頭発表等
65-
Aoyama Gakuin International Online Conference 2020年9月7日 招待有り
-
Aoyama Gakuin International Online Conference 2020年9月7日
-
JALT2019 Conference 2019年11月1日
-
英語コーパス学会 DDL 研究会シンポジウム,早稲田大学 2018年12月15日 招待有り
-
JALT2018 Conference 2018年11月26日
-
JALT2018 Conference 2018年11月24日 招待有り
-
Mixed Methods International Research Association (MMIRA) 2018年8月23日 招待有り
-
Teaching and Language Corpora (TaLC) 2018年7月19日
-
IX European Society for the Study of Symbolic Interactionism Conference 2018年7月6日
-
IX European Society for the Study of Symbolic Interactionism Conference 2018年7月5日
-
JALT Kitakyushu 2018年2月10日 招待有り
-
英語コーパス学会 第43回大会,関西学院大学 2017年9月30日
-
JALT Fukui 2017年7月23日 招待有り
-
North East Asian Regional (NEAR) Language Education Conference 2017年6月10日
-
University of Leicester (UK) 2017年5月24日 招待有り
-
The EAP Practitioner in the Academy: A Watershed Moment, EAP in the North Symposium, Durham University, UK 2017年5月20日 招待有り
-
Lynn Erler Lecture, University of Oxford 2017年5月18日 招待有り
所属学協会
6研究分野
3研究キーワード
13担当経験のある科目(授業)
8MISC
5-
大学教育研究年報 16 174-176 2010年10月
-
世界 (778) 258-266 2008年5月
-
世界 (777) 269-277 2008年4月
-
金曜日 13(33) 51-53 2005年8月12日
-
看護教育 35(7) 539-543 1994年7月