論文

査読有り 筆頭著者 責任著者 本文へのリンクあり 国際誌
2020年8月

Effects of a classroom-based stress management program by cognitive reconstruction for elementary school students

Yonago Acta Medica
  • Shinya Takeda
  • ,
  • Risa Matsuo
  • ,
  • Minako Ohtsuka

63
3
開始ページ
198
終了ページ
204
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.33160/yam.2020.08.010

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.33160/yam.2020.08.010 本文へのリンクあり
URL
http://www.lib.tottori-u.ac.jp/yam/yam/yam63-3/2020.08.010.pdf 本文へのリンクあり
URL
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7435110 本文へのリンクあり
ID情報
  • DOI : 10.33160/yam.2020.08.010

エクスポート
BibTeX RIS