2020年8月
Effects of a classroom-based stress management program by cognitive reconstruction for elementary school students
Yonago Acta Medica
- ,
- ,
- 巻
- 63
- 号
- 3
- 開始ページ
- 198
- 終了ページ
- 204
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.33160/yam.2020.08.010
- リンク情報
-
- DOI
- https://doi.org/10.33160/yam.2020.08.010 本文へのリンクあり
- URL
- http://www.lib.tottori-u.ac.jp/yam/yam/yam63-3/2020.08.010.pdf 本文へのリンクあり
- URL
- https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7435110 本文へのリンクあり
- ID情報
-
- DOI : 10.33160/yam.2020.08.010