論文

査読有り
2021年4月13日

You Recommend, I Buy: How and Why People Engage in Instant Messaging Based Social Commerce

Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction
  • Hancheng Cao
  • ,
  • Zhilong Chen
  • ,
  • Mengjie Cheng
  • ,
  • Shuling Zhao
  • ,
  • Tao Wang
  • ,
  • Yong Li

5
CSCW1
開始ページ
1
終了ページ
25
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1145/3449141
出版者・発行元
Association for Computing Machinery (ACM)

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1145/3449141
URL
https://dl.acm.org/doi/pdf/10.1145/3449141
ID情報
  • DOI : 10.1145/3449141
  • eISSN : 2573-0142

エクスポート
BibTeX RIS