論文

査読有り
2016年

The Role of Students in the Co-creation of Transformational Knowledge and Sustainability Experiments: Experiences from Sweden, Japan and the USA

Engaging Stakeholders in Education for Sustainable Development at University Level
  • Gregory Trencher
  • ,
  • Daniel Rosenberg Daneri
  • ,
  • Kes McCormick
  • ,
  • Toru Terada
  • ,
  • John Petersen
  • ,
  • Masaru Yarime
  • ,
  • Bernadett Kiss

開始ページ
191
終了ページ
215
記述言語
英語
掲載種別
論文集(書籍)内論文
DOI
10.1007/978-3-319-26734-0_13
出版者・発行元
Springer Science $\mathplus$ Business Media

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-26734-0_13
URL
http://orcid.org/0000-0001-8048-7354
Scopus
https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85071435046&origin=inward
Scopus Citedby
https://www.scopus.com/inward/citedby.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85071435046&origin=inward
ID情報
  • DOI : 10.1007/978-3-319-26734-0_13
  • ISSN : 2199-7373
  • eISSN : 2199-7381
  • ORCIDのPut Code : 31069277
  • SCOPUS ID : 85071435046

エクスポート
BibTeX RIS