MISC

査読有り 国際誌
2022年12月

Enabling Shared Attention with Customers Strengthens a Sales Robot's Social Presence

International Conference on Human-Agent Interaction (HAI2022)
  • Masaya Iwasaki
  • ,
  • Kosuke Ogawa
  • ,
  • Akiko Yamazaki
  • ,
  • Keiichi Yamazaki
  • ,
  • Yuji Miyazaki
  • ,
  • Tatsuyuki Kawamura
  • ,
  • Hideyuki Nakanishi

開始ページ
176
終了ページ
184
記述言語
英語
掲載種別
記事・総説・解説・論説等(国際会議プロシーディングズ)
DOI
10.1145/3527188.3561918
出版者・発行元
Association for Computing Machinery (ACM)

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1145/3527188.3561918
URL
https://dl.acm.org/doi/pdf/10.1145/3527188.3561918
ID情報
  • DOI : 10.1145/3527188.3561918

エクスポート
BibTeX RIS