資料公開
タイトル | Tamura et al_2016_ARELE_demographic-info |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 |
以下の論文の実験参加者の属性情報の記述統計量をまとめたファイルです。 Tamura, Y., Harada, Y., Kato, D., Hara, K., & Kusanagi, K. (2016). Unconscious but slowly activated grammatical knowledge of Japanese EFL learners: A case of tough movement. Annual Review of English Language Education in Japan, 27, 169–184. |
タイトル | Tamura et al_2016_ARELE_R-script |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 |
以下の論文の分析に使ったRのスクリプトです。※生データではありません。 Tamura, Y., Harada, Y., Kato, D., Hara, K., & Kusanagi, K. (2016). Unconscious but slowly activated grammatical knowledge of Japanese EFL learners: A case of tough movement. Annual Review of English Language Education in Japan, 27, 169–184. |
タイトル | Tamura et al_2016_ARELE_test-items |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 |
以下の論文の実験に用いられた刺激文です。 Tamura, Y., Harada, Y., Kato, D., Hara, K., & Kusanagi, K. (2016). Unconscious but slowly activated grammatical knowledge of Japanese EFL learners: A case of tough movement. Annual Review of English Language Education in Japan, 27, 169–184. |
タイトル | Kisoken2015Sample2 |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 | 2015年度外国語教育基礎研究部会報告論集のサンプルスタディ2のデータ |
タイトル | Kisoken2015Sample1 |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 | 2015年度外国語教育基礎研究部会報告論集のサンプルスタディ1のデータ |
タイトル | Kisoken2015SampleCode |
---|---|
カテゴリ | その他 |
概要 | 2015年度外国語教育基礎研究部会報告論集のサンプルRコード |
タイトル | Vocab@Tokyo |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 | data |
タイトル | PacSLRF2016 |
---|---|
カテゴリ | 研究データ |
概要 | Tamura, Y. (2016). Is acquiring knowledge of verb subcategorization in English easier? A partial replication of Jiang (2007). PacSLRF2016. |