論文

査読有り
2018年

Learning culturally situated dialogue strategies to support language learners.

Res. Pract. Technol. Enhanc. Learn.
  • Victoria Abou Khalil
  • ,
  • Toru Ishida 0001
  • ,
  • Masayuki Otani
  • ,
  • Brendan Flanagan
  • ,
  • Hiroaki Ogata
  • ,
  • Donghui Lin

13
1
開始ページ
10
終了ページ
10
記述言語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1186/s41039-018-0076-x

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1186/s41039-018-0076-x
DBLP
https://dblp.uni-trier.de/rec/journals/rptel/Khalil0OFOL18
URL
https://dblp.uni-trier.de/db/journals/rptel/rptel13.html#Khalil0OFOL18
ID情報
  • DOI : 10.1186/s41039-018-0076-x
  • DBLP ID : journals/rptel/Khalil0OFOL18

エクスポート
BibTeX RIS