論文

査読有り
2018年9月

Using a tutoring scenario to assess the spontaneous use of knowledge for teaching.

Journal of Education for Teaching
  • T. Fukaya
  • ,
  • Y. Uesaka

44
4
開始ページ
431
終了ページ
445
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(学術雑誌)
DOI
10.1080/02607476.2018.1450821

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1080/02607476.2018.1450821
Web of Science
https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000443895100003&DestApp=WOS_CPL
URL
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02607476.2018.1450821?journalCode=cjet20
ID情報
  • DOI : 10.1080/02607476.2018.1450821
  • ISSN : 0260-7476
  • eISSN : 1360-0540
  • Web of Science ID : WOS:000443895100003

エクスポート
BibTeX RIS