2018年9月
Using a tutoring scenario to assess the spontaneous use of knowledge for teaching.
Journal of Education for Teaching
- ,
- 巻
- 44
- 号
- 4
- 開始ページ
- 431
- 終了ページ
- 445
- 記述言語
- 英語
- 掲載種別
- 研究論文(学術雑誌)
- DOI
- 10.1080/02607476.2018.1450821
- リンク情報
-
- DOI
- https://doi.org/10.1080/02607476.2018.1450821
- Web of Science
- https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=JSTA_CEL&SrcApp=J_Gate_JST&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=WOS:000443895100003&DestApp=WOS_CPL
- URL
- https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02607476.2018.1450821?journalCode=cjet20
- ID情報
-
- DOI : 10.1080/02607476.2018.1450821
- ISSN : 0260-7476
- eISSN : 1360-0540
- Web of Science ID : WOS:000443895100003