論文

査読有り
2009年

Fostering students’ participation in face-to-face interactions and deepening their understanding by integrating personal and shared spaces. Z. Pan et al. (Eds.)

Transactions on Edutainment II, Springer, Lecture Notes on Computer Science
  • Etsuji Yamaguchi
  • ,
  • Shigenori Inagaki
  • ,
  • Masanori Sugimoto
  • ,
  • Fusako Kusunoki
  • ,
  • Akiko Deguchi
  • ,
  • Yuichiro Takeuchi
  • ,
  • Takao Seki
  • ,
  • Sanae Tachibana
  • ,
  • Tomokazu Yamamoto

5660
開始ページ
228
終了ページ
245
記述言語
英語
掲載種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
DOI
10.1007/978-3-642-03270-7_16

リンク情報
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-642-03270-7_16
ID情報
  • DOI : 10.1007/978-3-642-03270-7_16
  • ISSN : 0302-9743
  • ISSN : 1611-3349
  • SCOPUS ID : 69949148858

エクスポート
BibTeX RIS